Poniżej znajdziesz najczęściej pojawiające się pytania naszych klientów przed dokonaniem zakupu. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas na: sklep@eliksirmaroka.pl
Nasze kosmetyki może stosować każdy. Nie ma określonego przedziału wiekowego. Nasze organiczne oleje mogą stosować nawet dzieci. Ze względu na roślinne pochodzenie i czysty jednoskładnikowy skład nie powodują alergii. Pamiętajmy, że to jak dbamy o naszą skórę w młodości owocuje w późniejszych latach.
Nasze kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych, które zabrania testowania kosmetyków na zwierzętach, jak również importowania i sprzedaży testowanych w ten sposób składników.
Oczywiście, że nie. Nasze kosmetyki przeznaczone są dla każdego, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
W celu złożenia zamówienia w sklepie eliksirmaroka.pl wybierz produkty i kliknij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Następnie przejdź do koszyka, którego ikonka znajduje się w prawym górnym rogu. Po skompletowaniu zamówienia wybierz przycisk „REALIZUJ ZAMÓWIENIE” i podążaj za instrukcjami na stronie. Zamówienie możesz złożyć jako gość lub logując się do swojego konta. Podaj wszystkie dane adresowe, wybierz metodę płatności i sposób dostawy zamówienia. Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go. Dokonaj płatności w przypadku wybrania opcji Przelewy24. Gdy zamówienie pojawi się w naszym systemie otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail.
Kod rabatowy możesz wykorzystać w koszyku. Wpisując kod w specjalną rubrykę pod listą produktów. Aby zatwierdzić kliknij „ZASTOSUJ”
Możesz wybrać dowolny rodzaj płatności: szybki przelew za pośrednictwem serwisu Przelewy24, tradycyjny przelew internetowy, płatność kartą debetową/ kredytową, BLIKiem, płatność gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.
Wysyłamy nasze produkty również za granicę. W celu ustalenia szczegółów dostawy prosimy o kontakt na adres sklep@eliksirmaroka.pl lub na nr tel.+48 505 192 920
Kurierzy nie mają w zwyczaju kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj w dniu dostawy adresat otrzymuje sms z informacją o czasie dostawy.
W momencie przekazania przesyłki kurierowi, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś/wybrałaś informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie przewoźnika.
W przypadku pojawienia się problemów technicznych skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres: sklep@eliksirmaroka.pl. Pamiętaj, żeby do wysyłanej wiadomości e-mail dołączyć zrzut ekranu z pojawiającym się błędem, co ułatwi nam zlokalizowanie przyczyny problemu.
Jeżeli produkt ma wadę, kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, może żądać usunięcia wady, wymiany produktu lub odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Powyższe uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W celu złożenia reklamacji Klient może wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamacje można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@eliksirmaroka.pl. Więcej informacji w zakładce Zwroty/Reklamacje.
Zapisałeś się do Newslettera!