Zwroty / Reklamacje
Zwroty i Reklamacje
Polityka zwrotów i reklamacji
1. Podstawę reklamacji stanowi odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady Produktu. W celu oceny wad fizycznych należy w szczególności opierać się na opisie Produktu zamieszczonego każdorazowo przy prezentowanym towarze.
2. Jeżeli Produkt ma wadę możesz go zareklamować, Kupujący może żądać wymiany Produktu na inny lub odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna.
3. Powyższe uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W stosunkach między Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem rękojmia za wady jest wyłączona.
4. Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@eliksirmaroka.pl.
5. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Produkt Sprzedawcy. Zwracany Produkt powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu. Wyślij paczkę na adres:
Eliksir Maroka, ul. Stawowa 119, 31-346 Kraków
6. Koszt wysyłki ponosi Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zwraca dodatkowe koszty przesyłki, poniesione przez Klienta.
7. W przypadku rezygnacji z opłaconego zamówienia po jego wysyłce oraz złożenia przez Klienta wniosku o zwrot środków, całkowity zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych, z potrąceniem opłaty w wysokości 25zł, co odpowiada kosztom wysyłki przesyłki oraz zwrotu paczki.
8. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym Produktem.
9. Sprzedawca nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego użytkowania lub przechowywania Produktu.
10. Strony umowy mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. w drodze mediacji, arbitrażu lub w postępowaniu przed sądem polubownym. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Klienci mogą znaleźć platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR zapewnia kompleksową obsługę dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.