Zapisz się do abonamentu, aby regularnie dostawać nasze kosmetyki!
Korzystaj z większych zniżek, prezentów i darmowych próbek!
Skończył się Twój ulubiony olej? Nieoczekiwanie przywitał Cię rano pusty słoik kremu?
Co powiesz, jeśli regularnie uzupełnimy Twoją kosmetyczkę zgodnie z Twoimi potrzebami?
Już teraz masz okazję zapisać się do abonamentu w naszym sklepie Eliksir Maroka!
Zdecyduj, które produkty chcesz otrzymywać regularnie i jak często.
Zamiast ręcznego zamawiania kolejnych paczek, zorganizujemy dla Ciebie cykliczną wysyłkę.
Nie musisz się więcej martwić, że zabraknie Ci Twoich ulubionych produktów.
Poza oszczędnością zyskujesz wygodę.
Na czym polega abonament?
1.
WYBIERZ SWOJE ULUBIONE KOSMETYKI
Zdecyduj, które produkty chcesz otrzymywać regularnie. Abonament Eliksir Maroka to pełna elastyczność i wygoda – od teraz to my dbamy o Twoje zapasy.
2.
ZDECYDUJ JAK CZĘSTO MAMY DO CIEBIE DOSTARCZAĆ ZAMÓWIENIA
Co 1, 2 czy 3 miesiące? Wiemy, że każdy ma inne potrzeby, dlatego to Ty wybierasz, jak często chcesz otrzymywać zamówienia. Zakupy zrobią się automatycznie, a przed wysyłką otrzymasz od nas informacje o nadchodzącej paczce.
Poznaj nasze bestsellery
Produkty, kóre możesz otrzymywać regularnie w ramach abonamentu Eliksir Maroka. Stwórz z nich swój wymarzony zestaw!
Zakup jednorazowy czy abonament?
Zastawiasz się, czym różni się abonament od zakupu jednorazowego? Zobacz sama!
Zaloguj się do portalu klienta
Zarządzaj swoimi zamówieniami
FAQ:
Wejdź bezpośrednio na stronę produktu, który Cię interesuje, zaznacz opcję „Abonament”, następnie wybierz częstotliwość wysyłki, czyli co ile chciałabyś je otrzymywać (spokojnie, możesz je edytować, wstrzymywać lub anulować w każdym momencie), następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.
Oczywiście, że tak. Możesz wstrzymać lub anulować abonament w dowolnym momencie w panelu klienta. Dostęp do panelu klienta można uzyskać za pośrednictwem specjalnego linku otrzymanego w wiadomości e-mail, która została do Ciebie wysłana po złożeniu wstępnego zamówienia w abonamencie w sklepie. Możesz tam przeglądać, edytować, wstrzymywać swoje zamówienie. Ikonę logowania do panelu klienta znajdziesz z w prawym górnym rogu strony, tuż obok ikony koszyka.
Ty wybierasz jak często chcesz od nas dostawać zamówienia. Wybierz opcję dostawy co 1, 2 lub 3 miesiące. Jeśli dodajesz do abonamentu kilka produktów, możesz wybrać inną opcję do każdego z nich :)
Wyślemy Ci maila- przypominajkę 2 dni przed terminem automatycznej płatności, byś mogła edytować swoje zamówienie. Masz czas na ewentualne zmiany w abonamencie. Kolejne powiadomienie otrzymasz w dniu poprzedzającym płatność.
Tak, na ten moment minimalna kwota zamówienia w abonamencie wynosi 80zł.
Oczywiście. Możesz dodawać produkty do swojego abonamentu w panelu klienta. Po prostu kliknij przycisk "Edytuj" na karcie produktów i edytuj, usuwaj lub dodawaj produkty do swojego zamówienia.
Na ten moment jedyną dostępną metodą płatności jest karta płatnicza. Ale nie martw się, nie gromadzimy danych Twojej karty. Automatyczne płatności są przetwarzane przez bezpieczną i zaszyfrowaną stronę, nikt nie ma do nich dostępu.
Przy zamówieniu w abonamencie podajesz nam numer swojej karty, a my co 1, 2 lub 3 miesiące pobieramy z niej odpowiednią kwotę, oczywiście wcześniej wysyłając Ci przypomnienie na maila. Płatności są przetwarzane bezpośrednio, przez specjalny portal do płatności, nie mamy dostępu do Twoich danych (są one zaszyfrowane i bezpieczne- nie trafią w niepowołane ręce).
Niestety nie, zamówienia w abonamencie opierają się na automatycznych płatnościach. Przesyłki wysyłamy po jej wcześniejszym opłaceniu.
Oczywiście! W "Panelu Klienta" masz dostęp do harmonogramu swoich przesyłek, przed każdą kolejną wysyłką możesz dodawać produkty, nawet takie, które chcesz otrzymać tylko jednorazowo.
Jeśli abonament nie może zostać odnowiony, ponieważ nie można przetworzyć płatności, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym bezpieczne zaktualizowanie metody płatności lub uregulowanie należności. Jeśli masz wątpliwości co do płatności, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie: sklep@eliksirmaroka.pl , tel: +48 505 192 920
Swoje zamówienie, możesz w każdej chwili edytować w "Panelu Klienta"
Znajdziesz go w prawym górnym rogu strony, tuż obok ikony koszyka. Możesz również do niego wejść przez specjalny link, który wysłaliśmy na Twojego maila w momencie złożenia zamówienie w abonamencie.